Nu är det verkligen UF upp till öronen! Stressen tränger sig på och nästa onsdag skall vår affärsplan lämnas in. Man kan verkligen finputsa och formulera den innehållande texten miljontals gånger... inte nog med det så frestar det fina vädret utomhus så himla mycket, man vill bara ut och andas in den friska höst-luften, ta massor av fina kort och äta hemmagjorda kanelbullar!
men men, back to reality!