Hej!
Gårdagens eftermiddag/kväll var riktigt rolig!
Vi fick tips och råd om våra montrar, vad vi kan göra bättre, men även tips hur vi kan sälja våra produkter/tjänster bättre.
Sedan blev vi indelade i grupper av tre med andra UF-företagare som vi inte kände och fick uppdrag. Varje uppdrag gav ett visst antal poäng. Här ser ni bilder på några av uppdragen:
(klicka på bilden för större storlek)Fota och bjud tre pensionärer på glass
Fota två barn som pussas
"Roligast bild vinner" - Här stod vi i ett skyltfönster
Fota en bild på personal
Fota en tight bild med ditt lag

Bra jobbat där! :)
SvaraRadera