Bokning av böcker

Om oss

Mitt foto
Mums UF ska sälja en inspirerande receptbok för mjölk- gluten- och äggallergiker, med välsmakande fikabröd och desserter som gör bakningen roligare och enklare.

onsdag 13 april 2011

Rebeckorna

Kvällens tillställning har varit helt fantastisk. Vilka kvinnor vi fick äran att träffa och även att vi fick ta del av den goda middagen som serverades. Vi presenterade som sagt vår bok för Rebeckorna som håller till i Odd Fellow lokalen i Leksand. Det var ett 60-tal kvinnor vi presenterade oss för och de apploderade efter varje mening kändes det som!
Vi sålde böcker och fick sådan oerhört bra respons och beröm för vad vi åstadkommit. Efter vi presenterat vår bok, satte vi oss igen, pratade med alla och glömde helt bort tiden pga att allt var så trevligt.
TACK för all den positiva energin vi fått ikväll! Det finns verkligen inget slut på detta! :)

Nu har vi fullt upp:
  • Torsdag: Nationella prov i svenska hela dagen, åka till Falun på eftermiddagen och delta i UF-möte ang SM i maj - även middag där om vi hinner. Sedan hem och packa ihop montern med tillbehör inför den kommande mässan i Falun i helgen som vi ska vara med på. Vi kommer att delta i Hem, Familj och Energimässan som äger rum i Falu Kuriren Arena nu till helgen. Lörd - sönd. Kom gärna dit!
  • Fredag: Skola och gå igenom det sista inför mässan.
  • Lördag - söndag: HEM, FAMILJ OCH ENEREGIMÄSSA I FALU KURIREN ARENA. LÖRDAG KL 10.00 - 17.00, SÖNDAG KL 10.00 - 16.00.

Dags att sova för vår del!

Ha det gott!
Mvh
MUMS UF :)

Här nedan är en bild som också ger oss bra med energi och får oss att sikta ännu högre!! :)
Priser vi vann under Dalamästerskapen i Falun den 1 april.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar