Vi sålde böcker och fick sådan oerhört bra respons och beröm för vad vi åstadkommit. Efter vi presenterat vår bok, satte vi oss igen, pratade med alla och glömde helt bort tiden pga att allt var så trevligt.
TACK för all den positiva energin vi fått ikväll! Det finns verkligen inget slut på detta! :)
Nu har vi fullt upp:
- Torsdag: Nationella prov i svenska hela dagen, åka till Falun på eftermiddagen och delta i UF-möte ang SM i maj - även middag där om vi hinner. Sedan hem och packa ihop montern med tillbehör inför den kommande mässan i Falun i helgen som vi ska vara med på. Vi kommer att delta i Hem, Familj och Energimässan som äger rum i Falu Kuriren Arena nu till helgen. Lörd - sönd. Kom gärna dit!
- Fredag: Skola och gå igenom det sista inför mässan.
- Lördag - söndag: HEM, FAMILJ OCH ENEREGIMÄSSA I FALU KURIREN ARENA. LÖRDAG KL 10.00 - 17.00, SÖNDAG KL 10.00 - 16.00.
Dags att sova för vår del!
Ha det gott!
Mvh
MUMS UF :)
Här nedan är en bild som också ger oss bra med energi och får oss att sikta ännu högre!! :)
Priser vi vann under Dalamästerskapen i Falun den 1 april.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar