Igår måndag skickades materialet in till vårt tryckeri.... nu är det endast väntan på att vår bok skall tryckas! Helt galet att vi snart snart snart kommer att kunna ta på vår produkt som vi kämpat med och jobbat så otroligt mycket med! Känns overkligt....
Leksands Julmarknad närmar sig och vi planerar nu vårt marknadsstånd, perfekt skall det va! ....
Vi kommer även att medverka på Green Hotels julmarknad i Tällberg och Siljansnäs julmarknad.
Återkommer när vi vet på ett ungefär när boken är i våra händer!
Kram
Mumsarna

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar