Vi är nominerade till bästa logga i Dalarna!
Helt galet. Vi blev riktigt glada när Kungsan (vår UF lärare och handledare) kom inspringandes på Hemköp där vi stod idag och hade en "matbjudning" där vi samtidigt sålde vår bok. Hon berättade då att Jag och min kollega Julia Trum som driver UF-företaget "Mums-UF", var nominerade.
Den 16 dec är det dags för prisutdelningen för detta pris. 1:a, 2:a samt 3:e pris. Vi skall nu förbereda en företagspresentation på ca 2 min, KUL!
Nu får ni allt hålla tummarna för oss!!!!!!
Mumsa på där hemma nu
Kramar Karolina och Julia


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar