Hej på er! Vi har haft problem med vår blogg men är nu tillbaka.
Förra veckan fick vi reda på att vi är bland de 6 bästa i hela Dalarna för bästa affärsplan. Vi är så grymt stolta och vi ser fram emot den kommande tillställningen som äger rum i Falu Kuriren Arena i Falun den 27:e Januari. Där skall vi ha en företagspresentation samt stå vid en monter där vi gärna berättar mer om oss.
Det är full rulle i skolan och vi har mycket att göra. På tisdag nästa vecka kommer vi att ha en företagspresentation på Leksands Sparbank. Går vi vidare därifrån ska vi presentera på Leksands Kulturhus fredagen samma vecka..
Kul när det händer lite!
Ha det gott,
Mums UF

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar