Mums UF ska sälja en inspirerande receptbok för mjölk- gluten- och äggallergiker, med välsmakande fikabröd och desserter som gör bakningen roligare och enklare.
Nu är vi tillbaka efter ett välförtjänt och skönt lov!
Planerar inför SM som är nästa vecka, månd - onsd i Älvsjö. Har mycket att göra så vi får återkomma snart igen. :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar