Bokning av böcker

Om oss

Mitt foto
Mums UF ska sälja en inspirerande receptbok för mjölk- gluten- och äggallergiker, med välsmakande fikabröd och desserter som gör bakningen roligare och enklare.

tisdag 3 maj 2011

Back on track!

Nu är vi tillbaka efter ett välförtjänt och skönt lov!
Planerar inför SM som är nästa vecka, månd - onsd i Älvsjö. Har mycket att göra så vi får återkomma snart igen. :)

Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar