Det rullar verkligen på för oss nu och idag fick vi beskedet om att vi är Leksands bästa UF-företag!
På fredag ska vi till Korstäppan som ligger här i Leksand, på företagarfrukost där vi sedan skall ha en kort presentation av företaget och även få pris. Ska bli riktigt skoj!!
Vi tävlar nu vidare med vårt företag tills den 1:a april då det är final i Falun, Dalarnas bästa UF-företag. Vinnarna där går sedan vidare till Sverigefinalen. Spännande!
Annars går allt annat bra, vi håller på med vår delårsrapport som ska in till den 25:e februari, som många andra saker som ska in till UF. Det är mycket jobb men som tur är har man en underbart bra kollega. Vi arbetar riktigt bra tillsammans och vi får allt gjort i tid.
Vi planerar även på att trycka fler böcker så vi har lite att stå i nu. Många beställningar som ska levereras ut till kunder och många andra intresserade butiker/företag, där vi hoppas på ett bra samarbete.
Ha det gott!

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar