Hej där i det vackra vintervädret!
Vi är nu friska och har arbetat hårt med delårsrapporten. Idag skall den skrivas ut och det finslipas in i det sista, för imorgon skall den vara i juryns händer.
Vi väntar även spänt på ett besked ifrån den livsmedelskedja som vi i förra veckan hade ett lunchmöte med.
Det har hänt en till rolig sak i mitten av förra veckan. Vi skall nämligen vara med i Pralin. Nästa vecka kommer de hem till oss där det skall göra ett reportage om vårt UF-företag. Det blir nog mycket bak och skratt, SKOJ! :))
Det blev ett kort inlägg men med lite kul info om vad som händer just nu..
Hej hej!

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar