Bokning av böcker

Om oss

Mitt foto
Mums UF ska sälja en inspirerande receptbok för mjölk- gluten- och äggallergiker, med välsmakande fikabröd och desserter som gör bakningen roligare och enklare.

torsdag 24 februari 2011

Sista rycket!

Hej där i det vackra vintervädret!

Vi är nu friska och har arbetat hårt med delårsrapporten. Idag skall den skrivas ut och det finslipas in i det sista, för imorgon skall den vara i juryns händer.

Vi väntar även spänt på ett besked ifrån den livsmedelskedja som vi i förra veckan hade ett lunchmöte med.

Det har hänt en till rolig sak i mitten av förra veckan. Vi skall nämligen vara med i Pralin. Nästa vecka kommer de hem till oss där det skall göra ett reportage om vårt UF-företag. Det blir nog mycket bak och skratt,  SKOJ! :))

Det blev ett kort inlägg men med lite kul info om vad som händer just nu..


Hej hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar