Mums UF ska sälja en inspirerande receptbok för mjölk- gluten- och äggallergiker, med välsmakande fikabröd och desserter som gör bakningen roligare och enklare.
Vi ligger sjuka i feber och förkylning men snart är vi back on track! Blir lite småjobb med delårsrapporten och tillbakablickar på allt vi åstadkommit för att få ny energi!!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar