Bokning av böcker

Om oss

Mitt foto
Mums UF ska sälja en inspirerande receptbok för mjölk- gluten- och äggallergiker, med välsmakande fikabröd och desserter som gör bakningen roligare och enklare.

torsdag 10 mars 2011

Dags att köra ännu hårdare!

Vi väntar spänt på reportaget om oss i Pralin, antingen kommer det nästa lördag eller helgen därefter.

Alldeles nyss fick vi en spark i baken. Så otroligt mycket energi man kan få av ett svar vi väntat på i några veckor. Tyvärr var svaret negativt från den matkedja vi har haft kontakt med ett bra tag nu, men dem ville gärna återkomma runt v.12, då de haft väldigt mycket att stå i. Även om svaret var negativt just nu, vänder vi det såklart till det positiva! Så nu gäller det att vi kör riktigt hårt och gör allt vi kan för att nå det mål vi har.

Nu blir det möte imorgon med vår fantastiska rådgivare Åsa Hagborg och genomgång av allt vi behöver göra. Kontakta sponsorerna vi hade från förra upplagan av våra böcker och som vi nu väldigt gärna vill samarbeta med igen.

Dags att sova lite och samla energi för imorgon ska vi kontakta sponsorerna,
godnatt!

Kram
Mums

UPDATE:
Vi har bestämt hur den nya upplagan ska bli och hur många det blir. Så om två veckor har vi nya kartonger i våra händer! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar