Bokning av böcker

Om oss

Mitt foto
Mums UF ska sälja en inspirerande receptbok för mjölk- gluten- och äggallergiker, med välsmakande fikabröd och desserter som gör bakningen roligare och enklare.

onsdag 2 mars 2011

Pralin

Hej Hej!

Gårdagens besök av Pralin gick jättebra. Vi tog intervjun över några koppar kaffe, därefter blev det fotografering. Reportaget kommer ut i brevlådorna inom någonn vecka, ska bli kul att se!

Montern vi skall ha den 1 april i Falun på UF-mässan planerar vi för fullt och vi skall kontakta några företag för att se hur vi skall gå tillväga... spännande!

Vår delårsrapport kom även in i tid i fredags till Falun, så nu är det bara vänta och se :))

Allt gott,
Mums

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar