Hej Hej!
Gårdagens besök av Pralin gick jättebra. Vi tog intervjun över några koppar kaffe, därefter blev det fotografering. Reportaget kommer ut i brevlådorna inom någonn vecka, ska bli kul att se!
Montern vi skall ha den 1 april i Falun på UF-mässan planerar vi för fullt och vi skall kontakta några företag för att se hur vi skall gå tillväga... spännande!
Vår delårsrapport kom även in i tid i fredags till Falun, så nu är det bara vänta och se :))
Allt gott,
Mums

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar