När man ser den ovanstående bilden blir man ju inget annat än lycklig. Denna lycka skulle vi gärna känna igen, men då gäller stenhårt jobb dessa två veckor innan mässan, som är fredagen den 1:a april i Falun.
Igår fick vi vår monter i skolan och kan nu planera efter måtten på den. Vi bollar idéer och letar material just nu. Vi håller även på med vår affärsplan för att göra den helt perfekt.
Vi kommer vara med och tävla om Bästa UF-företag i Dalarna, Bästa Vara, Bästa Säljare samt Bästa Monter. Allt detta avgörs alltså nästa fredag och nervositeten börjar smyga sig på...
Reportaget i Pralin i lördags blev en succé. Det har ramlat in en massa beställningar nu och vi kommer att leverera/skicka böckerna till alla kunder så fort böckerna levererats till oss. Så ni som skickat er beställning kommer bli kontaktade under v. 14.
/ Karolina och Julia


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar