Bokning av böcker

Om oss

Mitt foto
Mums UF ska sälja en inspirerande receptbok för mjölk- gluten- och äggallergiker, med välsmakande fikabröd och desserter som gör bakningen roligare och enklare.

lördag 2 april 2011

Dalamästerskapen

MUMS!

Igår var det DM på Lugnet i Falun där vi ställde ut vår monter bland ca 140 andra UF-företagare. Vi gjorde en företagspresentation för en jury på förmiddagen, som gick strålande och senare under dagen runt tre tiden skulle de sex bästa UF-företagen presenteras.. Medan vi spänt väntade på resultatet stod vi i vår monter och sålde vår produkt, (närmare 20 böcker!). Vi fick även kontakt med otroligt många människor som vi presenterade vår produkt för och även gav ut våra visitkort till.

När det var dags att höra vilka de sex nomineringarna till Bästa UF-företag i Dalarna var, var nerverna inte i styr... men vi blev en av de sex som gick vidare. Detta innebar att vi, ca 30 min efter beskedet, skulle ha vår företagspresentation inför ca 300 pers. Detta gick hur bra som helst och vi kände oss riktigt trygga på scen! Vilken underbar känsla det var!!

En annan tävling där åtta finalister skulle utses var Bästa säljare. Där kom Julia med och jag (Karolina) blev så stolt!

Dagens mässa avslutades vid fem tiden på eftermiddagen och vi fick då plocka ihop vår monter. När det var gjort åkte vi och gjorde i ordning oss inför middagen och prisutdelningarna.

Under middagen var det som sagt pridutdelning och vi kammade hem en VINST och tre andra priser!
  • BÄSTA VARA I DALARNA
  • 2:A PRIS BÄSTA UF-FÖRETAG I DALARNA
  • 2:A PRIS BÄSTA MONTER
  • 3:E PRIS BÄSTA SÄLJARE
Vi är så otroligt stolta över vårt MUMS och vi ser nu fram emot SM i maj där vi får bo på hotell med ELSC UF och VÄGGPALL UF från Leksand, som även vann priser. Kommer bli såå kul!!

Vi hörs!
Mums Mums :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar