Bokning av böcker

Om oss

Mitt foto
Mums UF ska sälja en inspirerande receptbok för mjölk- gluten- och äggallergiker, med välsmakande fikabröd och desserter som gör bakningen roligare och enklare.

onsdag 13 april 2011

Presentation

God förmiddag!

Vi sitter nu och går igenom det sista inför ett prov vi har senare idag i kursen Organisation och Ledarskap. Det är väldigt mycket att ha andra prov och uppgifter vid sidan av UF men det går bra.

Ikväll ska vi presentera vår bok för Rebeckorna i Odd Fellow lokalen här i Leksand. Det blir middag och fika samtidigt som vi som sagt ska presentera vår bok. Vi ser verkligen fram emot ett 60-tal kvinnor som vi hoppas är intresserade!

Uppdaterar om hur det gick senare under kvällen! :)

Mums på er!

1 kommentar:

  1. Hej tjejer.
    Vill tacka för en trevlig stund med er i måndags. Stämmer att ni kommer vara på förstasidan.
    Nu ska jag baka er vita kladdkaka. Mums, säger jag.

    Kram från Sofia

    SvaraRadera