Hej hej hej!
Idag har vi haft en riktigt bra dag. Vid lunch träffade vi en super trevlig tjej vid namn Sofia Westman som jobbar på redaktionen för Annonsbladet. Vi satt och pratade om vår bok och mycket mer i ca 2 h på Gårds Caféet i Leksand, riktigt trevligt var det!
Så nu till helgen kommer ni som sagt kunna läsa om oss i Annonsbladet. Tror t o m att vi blir omslagsflickor igen! ;)
Ha det gott!


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar