Go kväll!
Det har varit några intensiva dagar denna veckan. Vi gästade nämligen SR Dalarna i tisdags. Det var jättetrevligt och vi hade bakat kladdkaka, äppelpaj och havrekakor med aprikos och russin som vi bjöd dem på. Här kan ni lyssna på oss: Gott för alla.
Bild från studion:
Idag fick vi även ett trevligt samtal från en tjej som arbetar på redaktionen för Annonsbladet. På måndag nästa vecka ska vi träffas över lunch och prata om vår bok. Ska bli spännande!
Här nedan ser ni en bild på oss under Dalamästerskapen i Falun förra fredagen. Där vi gjorde en företagspresentation inför ca 300 pers.


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar