God förmiddag!
Vi sitter nu och går igenom det sista inför ett prov vi har senare idag i kursen Organisation och Ledarskap. Det är väldigt mycket att ha andra prov och uppgifter vid sidan av UF men det går bra.
Ikväll ska vi presentera vår bok för Rebeckorna i Odd Fellow lokalen här i Leksand. Det blir middag och fika samtidigt som vi som sagt ska presentera vår bok. Vi ser verkligen fram emot ett 60-tal kvinnor som vi hoppas är intresserade!
Uppdaterar om hur det gick senare under kvällen! :)
Mums på er!

Hej tjejer.
SvaraRaderaVill tacka för en trevlig stund med er i måndags. Stämmer att ni kommer vara på förstasidan.
Nu ska jag baka er vita kladdkaka. Mums, säger jag.
Kram från Sofia